20ª Festa al Cel '11

By Tofolo , 31 Jul 2011 at 5:28 PM UTC
1 2 3
  • Tofolo @ghost_tofolo
    31 Jul 2011 at 5:28 PM UTC

Doncs sí senyors, ja hi ha nou cartell per la Festa al Cel (http://www.festaalcel.com) 2011, celebrant la seva 20ª edició, el dia 2 d'octubre. çXD çXD

A la web trobareu totes les dades, des de participants a història.

A més, seria una bona data per a fer una nova trobada; un ambient més aeronàutic resulta gairebé impossible. Què us sembla? ç;)

• Tofolo @ghost_tofolo
    19 Sep 2011 at 7:09 PM UTC
    Publicats els horaris d'entrenament del divendres i del dissabte.
    Algún dels cavallers assistirà a la Festa?

• Viper @ghost_viper
    19 Sep 2011 at 8:16 PM UTC
    Jo si puc si, però em sembla que aquell cap de setmana ja havíem fet plans els amics, no se si es quan cau la Oktoberfestival.

• Kronus @ghost_kronus
    19 Sep 2011 at 8:22 PM UTC
    ja he anat varios anys: moltes hores, molta gent, molta calor, molt agobiant, molts carteristes i buscabronques, molt complicat arribar-hi, amb cotxe molt dificil i amb metro, molt apretat.

Personalment, passaré.

•  
    Balder @ghost_balder
    19 Sep 2011 at 8:33 PM UTC
    A mi m'agradaria però ja veurem si puc/podem. ç?|

•  
    Nippó @ghost_nipp
    20 Sep 2011 at 8:20 AM UTC
    Com diu en Kronus, potser està massa atapeït de persones , potser alguna reunió a sabadell serà mes distesa i i podrem anar, ja veurem el ànims

•  
    Balder @ghost_balder
    20 Sep 2011 at 6:33 PM UTC
    Hosti Nippó ara si que m'has matat. A Sabadell vam quedar diumenge passat precisament... :sorpres:

Ep, però que no es malinterpreti res eh?, que consti que m'ho vaig passar molt bé. Felicitats de nou als "Tofolos" ;) pel "xiringuito" que tenen montat.

•  
    Nippó @ghost_nipp
    20 Sep 2011 at 6:53 PM UTC
    Cap problema i ha mes dies ç;)

• Tuckie @ghost_tuckie
    28 Sep 2011 at 7:47 PM UTC
    Bé, jo sí hi seré... no m'hi cap al cap com podeu desaprofitar una ocasió així per veure aviació en estat pur (2 F-16! Com si en veièssim cada dia!), però bé, cadascú...

• Oldcrow1975 @ghost_oldcrow1975
    28 Sep 2011 at 9:16 PM UTC
    Doncs jo també hi seré. Aixo no m'ho perdo ni per una paella de marisc feta a la llenya (a la qual es cert que hi estic convidat) :)

1 2 3